2016/11/11

Fanart Friday 11

Sziasztok! Ma egy igazán különleges fanart friday adódott, ugyanis drága Sybil cukrunk megajándékozott egy szupi-szupi fanarttal, amire én nem találok cukisági faktort. Csak nézzétek meg, és próbáljatok levegőt venni. Nem megy, ugye? Hát, előre szóltam. 


A kép egyébként egy ízléses jelenetet ábrázol a Text for Sex ötödik részéből. Irtó édi, szóval nekem annyira nem is lenne hozzáfűznivalóm, azon kívül, hogy feltétlenül látogassátok meg a művésznőt, blogját, no meg tumblrét. 

És csak egy személyes update, én is kaptam egy digitáblát, szóval sanszos, hogy a következőkben saját fanartokat teszek ki.  
Tíz perc próbálgatás után azért sikerült egy sassy Pault összedobnom, de a kitartásom az angolommal arányos.

2 megjegyzés:

  1. Azta.... Fene. Ez baromi jó lett! Mindkét rajz :P Sybilé egyszerűen profi és cuki és textforsex és mivanazzal és na és nyjujj, a tiéd pedig... Látszik rajta, hogy fejlődőképes. Az angolod is. :) Én mondjuk a prettiest sight ever seen-t használtam volna, de így egyedibb :P Most pretty.
    És... Igaz, hogy ma van a szülinapod? Mert akkor ami jóóó vaaaan a viláágooon, születésnapján kííváánoooom!
    Csak ízlésesen. :3

    VálaszTörlés
  2. Ugye! :) Egyébként igen, tegnap esett.

    VálaszTörlés