2015/10/12

Back To Scool with The Beatles


Sziasztok! Már a címből is láthatjátok, hogy most egy rendhagyó bejegyzéssel jöttem. A barátnőm unszolására, úgy döntöttem, megosztom veletek a füzetgyűjteményem. 

Azt hiszem nem kell bemutatnom a problémát: Olcsó füzet = Béna kinézet. És itt jönnek a fantasztikus DIY hercegnők, akik a sima füzetecskékből csodát alkotnak. Hát, öhhm, igen. Én nem az az ember vagyok. Nem vagyok született DIY-guru, de mivel a Beatles füzetek kizárólag Angliában, no meg igen borsos áron kaphatóak, kénytelen voltam beletörődni, hogy sajna nem engedhetem meg magamnak. ebből következik, hogy én álltam nekik ragasztgatni. Ne várjatok tőlem túl nagy csodát, mert csak bevonót, és filcet használtam. Ennek ellenére az osztályomnak kimondottan tetszett, érthetetlen módon. Minden esetre jó görgetést!

Íme, ez lenne a biológia, amibe eddig kb. 4 mondatot véstem, nem többet. Hát, öhm igen.


Földrajz füzet, avagy a kedvencem. Nem tudom miért, de nekem ez tetszik a legjobban. 

Irodalom-Hittan-Nyelvtan kombó, csak el ne mondjátok a magyartanáromnak, mert azt valószínűleg nem úszom meg szárazon.

Angol-Német bénáskodás. Ez a legkivetnivalóbb mind közül. Látszik, hogy ez volt az első próbálkozás.

A Legkawaiibb, fizika füzet ever. A közepén egy gombos megoldást láthattok, amit egy cipőfűzőből készítettem. (Így használd fel a környezeted... vagy ne.)


Köszönöm, ha végignyálaztátok, és lenne még egy örömhírem, ami egy angol nyelvű Beatles-Tumblr. (Még jó, hogy csak egy éve tanulom...) Anyway...

4 megjegyzés:

  1. Szia. Kérlek írj egy emailt (stthetruthveryugly@gmail.com), mert a facebookom bemondta az unalmast és ott nem tudok írni neked. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy kerülök most ide? Mindegy.
    Nekem is ilyenek voltak a füzeteim. :)
    És CHAZZYLLAMA? Komoly? :D Ő a kedvenc fanartosom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizoony. És kicsit elkéstél, hogy őszinte legyek. De azért itt vagy. Király. ☺

      Törlés