2016/05/26

Summeruler

Hát, ez a nap is elérkezett, és a nyarat köszönthetjük köreinkben. Ez az áldásos időszak minden bloggernek a legtermékenyebb pár hete, ezért ha jól sejtem, már mindenki tenyér dörzsölgetve várja, hogy leteljen ez a pár nap, és a legnagyobb problémája a fagyihiány legyen. Én is pontosan így érzek, várva a június 16. napját, amikor is Paul McCartney koncertre megyek, de ez már egy másik bejegyzés.
Ahogyan azt már bizonyára észrevettétek, új design is költözött az oldalra. Hogy miért?
Mivel a régi kissé elkopott, mindenképpen változtatni szerettem volna, de a fő indok a kedves olvasók érdekei mellett állt. Életemben először, az volt a fő célom, hogy egy könnyen olvasható, egyértelmű blogot készítsek, ahol mindenki megtalálhatja a számára legkedvesebb olvasnivalót. (Azt, hogy ez sikerült-e, nyilván nem én fogom eldönteni.)

Az új színeket -, ahogy a fejlécből is látszik ,- a második kedvenc albumom, a Sgt. Pepper's Lonley Hearts Club Band ihlette.



Nem is kérdés, hogy mivel érdemelte ki. Minden esetre ez lett belőle, és remélem tetszik. Az olvashatósága szerintem érthető, de ha bármi kérdés lenne, azt nyugodtan írjátok. Mindenre válaszolok, sőt... Az összes apró kommentnek hihetetlenül örülök, és ujjongok. Akár névvel, akár anélkül. 

Sajnálom, hogy eddig ilyen kevéske bejegyzés volt, és a május tulajdonképpen nem is létezett, de egyszerűen képtelen voltam bármit is írni. Mostantól azonban, már kötelességérzetből is megteszek mindent, amit csak tudok! Nem szeretnék bárkinek is csalódást okozni.
A nyár új visszatérője mellesleg a régóta ígérgetett Marzipan Symphony lesz, amit kitörő lelkesedéssel várok. Elfogjátok dobni az agyatokat.
Egyesek sajnálatára viszont, a jövőben előfordulhat, hogy több személyes kis bejegyzés lesz, mert rengeteg dolgot tervezek csinálni. Új bandák, új shipek, új novellák, regények. Mindenre lehet számítani. Csak hogy párat említsek, The Who, Pink Floyd, Led Zeppelin, Velvet Underground, David Bowie, Bob Dylan, Ivan and the Parazol, X-MEN, Femslash, és még sok sok NSFW.

Remélem sikerült pár agyat felcsigáznom, és sok szeretettel várok minden visszatérő, vagy új olvasót!

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Úristen David Bowei ff a láthatáron de jó :D
    És a Marzipan Symphony-t is nagyon várom.
    Jó nyarat és koncertet Paul-al.
    Mrs. Harrison

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Már készülgetek a nyárra gőzerővel! Úgy néz ki lesz ezer időm, szóval ha Fortuna az én oldalamon áll, sikerül minden tervet megvalósítani.

      Viszont rossz hír, a Marzipan Symphonyt egy az egyben elhagytam..... Hát, öhm izé ja. Szóval megástam a saját sírom.

      Törlés