2016/04/03

Welcome Spring DIY

Sziasztok! Ezen a napon egy furcsa kis bejegyzést olvashattok, ugyanis megembereltem magam, és végre elkészítettem a Beatles logós sapkámat.
Tudjátok, végre itt a tavasz, és mindenki elkezdi hordani a menő, kerek sapkáit. Én pedig, elég nagy kalap/sapka fan vagyok -, már csak Johnny Depp miatt is. Szóval, gondoltam egyet, és vettem egy sima, fekete sapkát, bármilyen minta nélkül. Hm... 
Az a sima felület üvöltött egy Beatles feliratért. Így hát nem hagyhattam üresen. Az alkotás pillanatait pedig, megörökítettem, mert igazából egészen a blog témájába vág, és ha már a füzeteimet is megmutogattam szeptemberben, ezt miért ne?









Kezdésnek egy sima lapra lemásoltam a hivatalos logót, átírásos módon, ami jócskán megkönnyítette az életemet.










Ezután kivágtam a betűk helyét úgy, hogy a belső kis lyukakat is megőriztem.








Ezután a lapot ráragasztottam ilyen kis ragadó gyurmákkal, hogy a sablon a helyén maradjon. (Öhm, a lapon már látszik, hogy egy félre sikerült próbán van túl szegény sapka.)











És kezdődhetett is a festegetés. Elvileg textil álló festékkel.









Egy ilyen szétfolyt csúnyaságot fogunk kaptam, de semmi ijedség! A lényeg mát ott van a sapimon. Csak egy tiszta vizes ecset kell, no meg némi türelem.







A felesleget leszedtem, kontúroztam egy kicsit a textilfilccel, és tollal, amit a hajlakk, és a hajszárítózás követett, amivel abszolút vízállóvá lehet tenni a festéket. (Tapasztalat, a vízállóság miatt órákig sikálhattam az elrontott mintát.)  








Na, ez lenne a végeredmény, és a villanykapcsoló. 

Ehhez a stílushoz egyébként leginkább az AHS sapka hasonlít a legjobban, szóval ez alapján azt is meg lehet csinálni.

Köszöntem a figyelmet!

2 megjegyzés:

  1. Ügyes. Ééés... A pulcsid honnan vaaaaaan? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy sima szürke pulcsi volt, és rá csináltattam a fiúkat :3

      Törlés