2015/10/11

Marzipan Symphony - Bevezető


Üdv néktek emberek! Igen, most egy újabb bevezetővel érkeztem, amiket a hosszabb írások elé szoktam írni. Ebből már nyilván mindenkinek leesett, hogy mibe kezdtem. Mibe, na, de milyen mibe?

Szerintem már ti is érzitek, én legalábbis biztosan, hogy a S&S már a végéhez közeledik szépen komótosan. Ezt nem tudom, hogy ki bánja, ki nem, minden estre én örömmel fogadom a végét. Ritkán szoktam nagyobb kaliberű írásokat befejezni, szóval ez nálam mindenképp király.
De nem kell búsulni, nehogy azt higgyétek megállok, nem dehogy. Már erősen készülődök az új kisregényre, ami valószínűleg cseppet rövidebb lesz elődjénél, és a hangvétele is teljesen más lesz.

A címe nem más, mint:

Marzipan Simphony
- Marcipán Szimfónia  




Martha Meadows egy törtető, akaratos, nagyszájú lány, aki harmadik évét tölti a gimnáziumban, egészen 2017 tavaszáig. Akkor is, a szülei elküldik a walesi Bishopston-ba a nagyapjához, miután a rengeteg tanulás, és stressz miatt egyszer annyira kimerül, hogy az iskola közepén elájul. A megerőltető magolásnak pedig, nem csak ez az egy mellékhatása van. Martha már két éve képzeletbeli embereket lát, legalábbis ő ezt hiszi. Az eldugott kis faluba való látogatás során azonban, a híres John Lennon alakja kezd cseverészni vele, akinek a jelek szerint, esze ágában sincs békén hagyni a lányt.



Igen, ez egy jóval vidámabbnak tűnő alapsztori, szóval itt indokoltabbak lesznek a vidám jelenetek, már amennyire nem fullasztom ezt a történetet is a teljes groteszkség határára. Anyway... Minden esetre remélem tetszeni fog majd, és igyekszem fejlődni, meg ilyen tunyaságok. (Nem tunyacsápok.)

További kellemes görgetést!

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök :"D Egyébként én is. Már egyszerűen záporoznak a gondolatok a fejemben, és alig bírom őket elcsitítani...

      Törlés